خوشمزه ترین خوراکی های تور فرانسه

یکی از جاذبه های فرانسه خوردنی های خوشمزه خصوصا شیرینی های بی نظیر آن است. در این مقاله خوردنی هایی را به شما معرفی می کنم که در تور فرانسه تجربه کنید

  • تعداد بازدید: 3772
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

کروسانت – Croissants

کروسانت فرانسه

کروسانت نوعی شیرینی رولتی فرانسوی است که به شکل گوش ماهی پخته می شود و تقریبا در هر کجای پاریس پیدا می شود. این خوراکی را معمولا به عنوان صبحانه صرف می کنند. کروسانت به همراه شکلات داغ صبحانه موردعلاقه گردشگران تور فرانسه است.

شکلات داغ – Hot Chocolate

هات چاکلت در فرانسه

شکلات داغی که در فرانسه سرو می شود با شکلات داغ هایی که در جاهای دیگر سرو می شود، بسیار متفاوت است. معمولا در بهترین حالت شکلات آب شده با مقدار زیادی کرم و خامه به عنوان شکلات داغ ارائه می شود. بگذریم که بیشتر نوشیدنی هایی که در ایران به عنوان شکلات داغ سرو می شود بیشتر از پودر شکلات تهیه شده است. ولی شکلات داغ فرانسوی کاملا از شکلات آب شده تهیه می شود و در صورت تمایل مشتری خامه و یا کرم به آن اضافه می شود. برنامه تور پاریس خود را طوری تنظیم کنید که هات چاکلت کافه Saint Regis و Les Deux Magots را امتحان کنید.

Kouign Amann

Kouign Amann در فرانسه

Kouign Amann نوعی کیک گرد ترد است که با خمیرهای لایه ای پوشیده از شکر و کره تهیه می شود. این کیک در طعم ها و نوع های مختلف تهیه می شود و معمولا منحصر به فروشگاه است که آن را سرو می کند. پیشنهاد من Kouign Amann هایی است که فروشگاه Ladurée و Maison Georges Larnicol سرو می کنند خصوصا با طعم پرتقال و یا بادام.

image
لیست تورهای فرانسه
فهرست جدیدترین تورهای فرانسه از آژانس های مسافرتی گوناگون را ببینید.

Macarons

Macarons در پاریس

بدون Macarons تور فرانسه کامل نمی شود. هر قنادی Macarons را با دستور پخت منحصر به فرد خود تهیه می کند. پیشنهاد من فروشگاه Pierre Herme و Laduree می باشد. Pierre Herme طعم های هیجان انگیز، جدید و متنوعی دارد در حالی که Ladurée همان طعم های کلاسیک و محبوب را ارائه می دهد.

شیرینی ناپلئونی – Napoleon Dessert

شیرینی ناپلئونی در فرانسه

شیرینی ناپلئونی یکی از بهترین دسرهایی است که در تور فرانسه می توانید تجربه کنید. بهترین گزینه صرف شام در رستوران دریایی Le Duc پاریس و سفارش شیرینی ناپلئونی به عنوان دسر می باشد. فراموش نکنید از قبل در این رستوران میز رزرو کنید.

سوفله - Soufflé

سوفله در فرانسه

سوفله نوعی خوراکی اسفنجی است که از ترکیبات اصلی آن آرد و زرده تخم مرغ است. سوفله های پاریس فوق العاده است به ویژه سوفله هایی که در رستوران Astier پاریس سرو می شود. رستوران Astier هر شب فقط دو سوفله سرو می کند. در هنگام رزرو میز سفارش سوفله را هم بدهید.

Croque Monsieur

Croque Monsieur در فرانسه

Monsieur جز جدانشدنی تور پاریس است به خصوص وقتی همراه با ژامبون و پنیر باشد. این خوراکی به عنوان صبحانه و یا ناهار در فرانسه صرف می شود. خوشمزه ترین Croque Monsieur در Les Deux Magots پاریس سرو می شود.

پیتزا

پیتزا در فرانسه

پیتزا در پاریس؟ پیتزای فرانسوی در واقع پیتزایی است که به جای خمیر روی نان فرانسویی پخته می شود. بهترین پیتزای فرانسویی را می توانید در رستوران کوچک La Braciola میل کنید که البته مکانی توریستی نیست و کارکنان آن انگلیسی بلد نیستند.

Praline Brioche

 Praline Brioche در فرانسه

بهترین نوع Praline Brioche از نظر من مغزدار فندقی با روکش شکلات صورتی است که تقریبا در همه اغذیه فروشی های پاریس پیدا می شود ولی Praline Brioche که در فروشگاه Parlous در راه بازدید از برج ایفل می توانید میل کنید، چیز دیگری است.

بستنی

بستنی فرانسویی

مشهورترین بستنی فروشی پاریس Berthillon است که همیشه صف های طولانی دارد ولی ارزش را دارد. جایی برای بستنی وانیلی و یا بستنی کارامل بستنی فروشی Berthillon در برنامه تور فرانسه خود باز کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info