جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در تور مالزی می بینید

پایتخت مالزی کوالالامپور، نمادی از اراده ملی مردم مالزی برای پیشرفت اجتماعی و اقتصادی است که در مراکز خرید گوناگون، بارها و رستوران های متنوع که تا حومه شهر هم ادامه دارد، مشهود است.

  • تعداد بازدید: 5235
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۹ آبان ۱۳۹۸

ریشه های محکم سنت کوالالامپور را زمانی درک می کنید که مدیران مالزیایی را در زمان جشنواره ها و یا در بازارهایی که با هتل های لوکس و برج های تجاری احاطه شده اند، با لباس های سنتی می بینید.

برای سفر به کوالالامپور و دیدن جاذبه های گردشگری مالزی در این ناحیه می توانید از تور مالزی که معمولا به صورت ترکیبی تور کوالالامپور با سایر مقاصد گردشگری مالزی برگزار می شود، استفاده کنید.
همچنین پرواز مستقیم کوالالامپور دومین گزینه است که پیش روی شما قرار می دهیم.

برج های دوقلوی پتروناس

تور مالزی

برج های دوقلوی 88 طبقه پتروناس، که به KLCC نیز معروف است، بلندترین ساختمان دوقلوی جهان به شمار می رود. این سازه عظیم نورانی که الهام گرفته از اشکال هندسی معماری اسلامی است، توسط معمار آرژانتینی-آمریکایی به نام سزار پلی طراحی شده است.
پارک وسیع و زیبای KLCC در یک سوی برج دوقلوی کوالالامپور، مهم ترین جاذبه آن محسوب می شود.
جاذبه های دیگر KLCC عبارتند از: مرکز خرید سوریا، سالن ارکستر فیلارمونیک پتروناس، مرکز علمی پتروسینز، گالری هنری پتروناس و مرکز کنوانسیون کوالا لامپور، جاییکه آکواریوم AQUARIA قرار دارد.
برج های دوقلوی پتروناس بین جالان آمپانگ و جالان راجا چولان واقع شده اند. همچنین این برج ها کنار هتل ماندارین اورینتال و رو به روی آسکات هستند.

مسجد ملی کوالالامپور

تور مالزی

گنبد اصلی مسجد ملی کوالالامپور به شکل یک ستاره با 18 راس ساخته شده است تا نشانگر 13 ایالت مالزی و پنج رکن اصلی اسلام باشد؛ظاهر این مسجد تا حدودی شبیه به یک چتر باز است که سمبل آرزوهای یک کشور مستقل است.
به عنوان یکی از بزرگترین مساجد در جنوب شرق آسیا، طراحی مدرن و منحصر به فرد این مسجد مظهر مدرنی از هنرهای سنتی اسلامی است.
مسجد ملی در جالان کینابالو دقیقا در کنار ایستگاه قدیمی و زیبای راه آهن KTM واقع شده است و تا بوستان وسیع دریاچه و بنای یادبود ملی کوالالامپور چند قدم فاصله دارد. اگر می توانید، این مسیر را پیاده طی کنید و از تماشای تمام این جاذبه های گردشگری مالزی همزمان لذت ببرید.

بنای یادبود ملی کوالالامپور

تور مالزی

بنای یادبود ملی به منظور شناخت و تجلیل از افرادی بنا شده که، به خصوص در دوره ای که مالزی با تهدید کمونیسم دسته و پنجه نرم می کرد، جان خود را در راه صلح و آزادی گذاشتند.
بنای یادبود ملی یکی از بزرگترین مجسمه های برنز جهان محسوب می شود. این مجسمه در سال 1966 توسط فلیکس دو ولدون، سازنده بنای یادبود مشهور ایووجیما در واشنگتن دی سی، ساخته شد.
هفت مجسمه برنز انسان بر روی یک پایه مستطیل شکل قرار دارند؛هر کدام نشانگر یکی از این هفت ویژگی هستند: شهامت، رهبری، ایثار، قدرت، رنج، اتحاد و احتیاط.
مجسمه اصلی، در مرکز آنها، پرچم مالزی را برافراشته است. دو سرباز دیگر در سمت چپ و راست او قرار گرفته اند و هر دو مسلح هستند؛مجسمه سمت چپ مسلح به مسلسل است و دیگری یک تفنگ و سرنیزه با خود حمل می کند.
باغ های ASEAN و بنای یادبود تون رازاک در کنار موزه ملی کوالالامپور واقع شده است.

بازار مرکزی کوالالامپور

تور مالزی

بازار مرکزی در قلب کوالالامپور واقع شده است و چند دقیقه با خیابان پتانگ فاصله دارد؛ این بازار نشانه مشهوری از فرهنگ و میراث مالزیایی است. این ساختمان در سال 1888 بنا شد و در اصل حکم یک بازار مکاره را دارد. از آن موقع تا به امروز بازار مرکزی بخشی از میراث فرهنگی این منطقه به شمار می آید.
گردشگران برای خرید انواع مختلفی از صنایع دستی، آثار هنری، لباس سنتی کبایا، پارچه سانگ کت، باتیک و سوغاتی های مالزی به این بازار سرازیر می شوند.
در بازار باتیک کارهای طراحان معروف، با اجناس باتیکی ساخته شده توسط مالزی ها از لباس، کفشو کیف گرفته تا لوازم خانه، موجود است.
در صحنه بازار مرکزی در فضای آزاد بازدیدکنندگان از هنرها و رویدادهای فرهنگی رنگارنگ بازدید می کنند.
هنگام برگزاری جشنواره های اصلی کشور، این منطقه مملو از نور و موسیقی خواهد شد که تنوع نژاد مالزیایی را بازتاب می دهد. برای تماشای هنرهای محلی امروزی تر می توانید به گالری انکس، در پشت بازار مرکزی کوالالامپور، بروید؛این گالری به محل رویدادهایی از جمله نمایش فیلم، نمایشگاه های هنری و گفتمان های عمومی شهرت دارد.
بازار مرکزی در خیابان تون تان چنگ لاک، مقابل ایستگاه اتوبوس کلانگ قرار دارد.

موزه هنرهای اسلامی

تور مالزی

در سالهای اخیر توجه بسیار زیاد به هنرهای اسلامی می شود و مالزی با اشراف به این موضوع، در دسامبر سال 1998 به منزلگاه بزرگترین موزه هنرهای اسلامی در جنوب شرق آسیا تبدیل شد. این بنا 30,000 sq.m. مساحت دارد و در وسط محوطه سرسبز بوستان گیاه شناسی پردانا کوالالامپور واقع شده است.
موزه هنرهای اسلامی مالزی منزلگاه بیش از هفتصد آثار باستانی مالزی و نیز یک کتابخانه منحصر به فرد مملو از کتاب های هنر اسلامی است.
اجناس هنری که به نمایش گذاشته می شوند بسیار متنوع هستند، از ریزترین تکه های جواهر گرفته تا یکی از بزرگترین مدل های مسجد الحرام در تمام دنیا.
هدف از این موزه ساخت مجموعه ای است که نمایش دهنده حقیقی دنیای اسلام باشد. تمرکز این موزه به جای تمرکز بر سرزمین های ایران و خاورمیانه بر کل آسیا به خصوص چین و جنوب شرق آسیا را در نظر گرفته است. سومین جزء از این معجون مالزیایی هند است که در این موزه مقام ویژه ای دارد.
هند، چین و دنیای مالزیایی در یک طبقه منحصر به فرد قرار دارند.
قسمت های دیگر این مجموعه با توجه به نوع آثار باستانی، و نه بر اساس منشا جغرافیایی، در 12 گالری این موزه به نمایش گذاشته شده اند.
موزه هنرهای اسلامی مالزی درست بین بوستان دریاچه و مسجد ملی کوالالامپور واقع شده است.

برج کوالالامپور

تور مالزی

برج کوالالامپور به طور شگفت آوری بر فراز بوکیت ناناس در 421 متری و 94 متری از سطح دریا قرار گرفته است و یک نمونه برجسته از آسمان خراش های کوالالامپور و بی شک یکی از به یاد ماندنی ترین منظره هایی است که هر یک از بازدیدکنندگان از تور مالزی همیشه به خاطر خواهند داشت. معماری آن، بدلیل وجود بنایی که جزئیات دست نوشته های عربی، کاشی های اسلامی، نقش های کلاسیک گلدار و انتزاعی و ترکیب رنگ های آرامش بخش را نشان می دهد، نمایانگر میراث اسلامی مالزی است.
برج کوالا لامپور برای گردشگران شهر که عاشق طبیعت هستند بسیار جالب خواهد بود. ناحیه پوشیده از سبزه در اطراف منارا کوالالامپور همان جنگل بوکیت ناناس، قدیمی ترین جنگل ثبت شده در مالزی است. مساحت این جنگل 10.05 هکتار است و ریه سبز کوالالامپور محسوب می شود. این مکان پناهگاه گونه های گیاهی و جانوری بی نظیر است که منحصرا در آب و هوای گرمسیری مالزی می زیند.

راه های رسیدن به برج کوالالامپور

خودرو شخصی یا تاکسی

بازدیدکنندگان می توانند از خودرو شخصی خود یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. جاده اصلی جالان آمپانگ، جالان گرجا و جالان راجا چولان است.

وسیله نقلیه رایگان

خدمات رایگان ایاب و ذهاب هر نیم ساعت یکبار از دروازه های اصلی حرکت کرده، از داخل جنگل پر از تپه عبور می کند و به ورودی منارا کوالالامپور می رود.

خط آهن سریع (Light Rapid Transit (LRT

ایستگاه برج کوالالامپور در خط PUTRA LRT (ایستگاه دانگ وانگی) است.

مونوریل

مونوریل کوالالامپور را سوار و در ایستگاه بوکیت نناس پیاده شوید.

پارک پرندگان کوالالامپور

تور مالزی

پارک پرندگان کوالالامپور در باغ های گیاه شناسی آرام و زیبای پردانا واقع شده است و تا مرکز شهر کوالالامپور 10 دقیقه فاصله دارد. این پارک خانه بیش از 3,000 پرنده از 200 گونه مختلف محلی و خارجی است.
مشخصه اصلی پارک پرندگان کوالالامپور که آن را از سایر پارک های پرندگان متمایز می کند، پرواز آزادانه پرندگان است. در این پارک قدم بزنید و از تماشای اردک های ماندارین، شاهین، منقار شاخی، شترمرغ و سایر پرندگان لذت ببرید.
از اتاق انکوباسیون تخم مرغ ها و سیستم نظارتی دیدن و نحوه گرم کردن مصنوعی تخم مرغ ها توسط انکوباتورها را مشاهده کنید.
عکس گرفتن با گونه های مختلف پرندگان را فراموش نکنید و به تماشای برنامه غذا دادن به آنها و نمایش روزانه پرندگان که در آمفی تئاتر نیمه باز در ساعات 12.30 و 3.30 بعد از ظهر اجرا می شوند، بنشینید.

راه های رسیدن به پارک پرندگان کوالالامپور

قطار

در ایستگاه راه آهن قدیمی KTM کوالا لامپور، که نزدیک به مسجد ملی کوالالامپور واقع شده است، از قطار مسافربری KTM پیاده شوید. تنها با 5 دقیقه پیاده روی از موزه ملی کوالالامپور می توانید به پارک پرندگان کوالالامپور بروید.

خودرو

• از جالان بانگسار، مستقیم به سمت میدان ایستگاه راه آهن KTM بروید، سپس به چپ بپیچید و به سوی مسجد نگارا حرکت کنید. • از جالان ماهامرو، به چپ بپیچید و به جالان پارلیمن بروید. وقتی به چراغ راهنما رسیدید، به راست بچیپید و به سمت بوستان دریاچه کوالالامپور بروید.

اتوبوس

• سوار اتوبوس سریع السیر کوالالامپور به شماره B115 که از کوتارایا به جالان پارلیمن می رود، شوید.
• خدمات اتوبوس دو طبقه گردشگری کوالالامپور Hop- On-Hop-Off: در ایستگاه شماره 14 رو به روی ورودی اصلی پارک پرندگان کوالالامپور از اتوبوس پیاده شوید. اتوبوس ها هر 30 تا 45 دقیقه یکبار از این مسیر می گذرند.

جالان توانکو

تور مالزی

قبل از اینکه مرکزهای خرید مدرن شهر کوالالامپور را ببلعند، جالان توانکو عبد الرحمان، که گاهی اوقات به آن جالان تار نیز می گویند، "بانوی بزرگ" خرید کوالالامپور به شمار می رفت.
این مرکز خرید در امتداد خیابان ساختمان های متعلق به قبل از جنگ قرار دارند که نماهای منحصر به فرد آنها محافظت و بازسازی شده اند تا به محل کسب و کار و خرده فروشی مدرن تبدیل شوند.
شما می توانید از بین گذرگاه مغازه ها پیاده روی کنید و با نحوه خرید و تجربه فرهنگی مربوط به چندین دهه گذشته آشنا شوید.
بسیاری از مغازه های قدیمی این محل مانند G.S. Gill، P. Lal و P.H. Henry هنوز باقی مانده اند درحالیکه سایر مغازه ها تعطیل شده و به محل دیگری نقل مکان کرده اند. در اینجا، مغازه ها انواع مختلفی از بافت و پارچه ، اجناس چرمی وارداتی، کیف و چمدان، فرش، وسایل ورزشی و لباس های زمستانی را به فروش می رسانند.
در کوچه های باریک بین این مغازه ها طیف فوق العاده ای از پوشاک با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شوند که به سختی می توان از خرید آنها صرف نظر کرد.
نام های قدیمی دیگر نیز مجموعه هایی از نقره و ظروف کریستال می فروشند، در امتداد این خیابان مجتمع تجاری سوگو و پاساژ ماجو جانکشن قرار دارند.
هر شنبه بین ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 شب، در لورونگ توانکو عبدالرحمان ترافیک سنگینی است و در نتیجه این محل به بازار شبانه (پاسار مالام) تبدیل می شود: جاییکه خرده فروشان و دست فروشان اجناس مختلفی را در هوای آزاد به فروش می رسانند.
قدم زدن در این محل بدون شک تجربه جالبی خواهد بود؛همچنین توانکو عبدالرحمان محل مناسبی برای خرید لباس های راحتی، محصولات محلی و نیز خوراکی های سنتی مالزی است.

راه های رسیدن به جالان توانکو

تاکسی

منطقه شلوغ جالان توانکو عبدالرحمان بین جالان تون پراک (داتاران مردکا، میدان مردکا) و جالان سلطان اسمائیل واقع شده است. مرکز خرید سوگو محل مناسبی برای خرید و بازدید است.

خط آهن سریع (Light Rapid Transit (LRT

ایستگاه باندارایا بر روی خط STAR در جالان راجا لات قرار دارد، که به موازات جالان توانکو عبدالرحمان کشیده شده است. به غیر از آن، شما می توانید در مسجد جامع (خطوط STAR و PUTRA) پیاده شوید، در مسیر کوچکی قدم بزنید که به سمت محله هندی ها می رود، از وسط کوچه عبور کنید و به سمت جالان توانکو عبدالرحمان بروید.

تئاتر ملی کوالالامپور

تور مالزی

ایستانا بودایا (به معنی "قصر فرهنگ) یکی از ده تئاتر برتر جهان است؛این تئاتر اولین تئاتر مجهز به تجهیزات پیشرفته صحنه در آسیا است که با سالن تئاتر رویال آلبرت لندن برابری می کند.
ساختمان اصلی به "سیری جونجونگ" (نوعی آرایش سنتی برگ های تنبول در عروسی های مالزیایی و مراسم خوش آمدگویی) شباهت دارد و مانند یک خانه سنتی مالزیایی بر اساس عملکرد تقسیم بندی شده است.
معماری داخلی ایستانا بودایا آنقدر زیبا است که نمی خواهید بازدید از آن را از دست بدهید؛این محل از سنگ مرمر لنگاوی ساخته و با درهای چوبی گرمسیری، که بر روی آن حکاکی نقوش برگ و گل با دست دیده می شود، تزیین شده است. به طور خلاصه، تمام گوشه و کنار این مکان یک کار هنری است.
در تقویم سالانه آن نمایش های فرهنگی و موزیکال بین المللی و نیز کنسرت ها و اجراهای باله به چشم می خورند. برای آگاهی از تاریخ این مراسم کافی است از قبل با این مکان تماس بگیرید.

راه های رسیدن به تئاتر ملی کوالالامپور

خودرو شخصی یا تاکسی

ایستانا بودایا (تئاتر ملی کوالالامپور) در جالان تون رازاک، در کنار موسسه هارت (که در بین اهالی آنجا به IJN معروف است) قرار دارد.

بوستان گیاه شناسی پردانا

تور مالزی

بوستان گیاه شناسی پردانا، که بیشتر با نام قدیمی اش " بوستان دریاچه" معروف است، قدیمی ترین و مشهورترین پارک کوالالامپور به حساب می آید. این بوستان درست در کنار شهر قرار دارد و در دوران استعمار بزرگان بریتانیایی خانه های خود را در این ناحیه می ساختند.
امروزه، تپه های خوش منظره و مسیرهای زیبای آن محل مناسبی برای شهرنشینان است تا برای پیاده روی یا انجام تای چی صبحگاهی (نوعی هنر رزمی) به این مکان بیایند.
جاذبه اصلی آن دریاچه ای است که پارک سرسبز اطراف آن را تا مساحت 92 هکتار پوشانده و محیطی تازه و آرامش بخش بوجود آورده است.
در بین لانه های پرندگان در پارک پرندگان و پارک پروانه گردش کنید یا از بین پارک زیبای گوزن ها و باغ ارکیده بگذرید.
شما می توانید پیاده یا با اتوبوس های ایاب و ذهاب از این مکان ها دیدن کنید و یا با همسفران خود در تور مالزی همراه شوید و از آنجا، می توانید به تماشای دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور از قبیل یادبود ملی، آسمان نما و موزه اسلامی کوالالامپور بروید.

راه های رسیدن به بوستان گیاه شناسی پردانا

تاکسی

ورودی بوستان گیاه شناسی پردانا در خیابان جالان پارلیمن و پشت مسجد ملی قرار دارد.

مسجد جامع کوالالامپور

تور مالزی

مسجد جامع در سال 1909 ساخته شد و قدیمی ترین مسجد کوالالامپور به شمار می آید. این مسجد در نقطه تقاطع رودهای کلانگ و گومباک که محل تولد شهر کوالالامپور نیز است، قرار دارد.
معماری آن الهام گرفته از تاثیرات مغول در شمال هند است.
در سال 1965، این مسجد به طور رسمی به عنوان مسجد ملی منطقه اعلام شد.
امروزه، در همین نزدیکی یک مسجد ملی جدید نیز بنا شده است، اما مسجد جامع بدلیل موقعیت استراتژیکی اش که در قلب کوالالامپور قرار دارد، هنوز اهمیت خود را حفظ کرده است.

راه های رسیدن به مسجد جامع

خط آهن سریع (Light Rapid Transit (LRT

خطوط PUTRA و STAR در ایستگاه مسجد جامع نیز توقف می کنند. این مسجد در سر پیچ واقع شده است.

پارک زیر آب KLCC

تور مالزی

این پارک در قلب گلدن ترای انگل شلوغ و در مسیر برج های دوقلو پتروناس قرار گرفته است؛ پارک زیر آب KLCC یک آکواریوم پیشرفته است که بیش از 5,000 مختلف از موجودات آبی و زمینی را در یک فضای وسیع چند طبقه در محل اجتماع مرکز کنوانسیون کوالالامپور به نمایش می گذارد.
Aquaria KLCC شما را از آبهای گرمسیری منطقه آسیایی تا جنگل های دنیا با خود می برد تا طبیعت زندگی در زیر آب و نیز رفتار منحصر به فرد حیوانات و موجودات خزنده بالای آب را کشف کنید.
به محض ورود به Aquaria KLCC، خود را در یک تجربه آبی غرق کنید (بدون اینکه حتی پایتان خیس شود!).
مهم ترین قسمت این پارک یک استخر تونلی 90 متری همراه با یک پله برقی است جاییکه می توانید از تماشای کوسه های سند تایگر، پوماهی ها، لاک پشت های آبی و سایر موجودات دریایی که بدون پنهان شدن در اطراف این آکواریم وسیع شنا می کنند، شگفت زده شوید.
یک نمایش زنده و بی نظیر از غواص هایی که به این موجودات غذا می دهند و یک فرصت ناب تا ستاره دریایی و کوسه بامبو را در منطقه تاچ پول از نزدیک تماشا کنید.

راه های رسیدن به پارک زیر آب KLCC

پیاده روی

پارک آبی Aquaria KLCC در ورودی اصلی محل اجتماع مرکز کنوانسیون کوالالامپور (KLCC) و در امتداد جالان پینانگ واقع شده است. ورودی غربی به سمت تونل زیرگذری که از محل اجتماع سوریا KLCC (در کنار می بانک) تا مرکز کنوانسیون کوالالامپور کشیده شده است. ورودی غربی از راه پارک KLCC که به مرکز کنوانسیون کوالالامپور منتهی می شود.

اتوبوس

• در ایستگاه اتوبوس Impiana KLCC پیاده شوید و از اینجا به پیاده روی خود ادامه دهید.
• خدمات اتوبوس دو طبقه گردشگری کوالالامپور Hop- On-Hop-Off: در ایستگاه KLCC Garden Park (مرکز کنوانسیون West Wing کوالالامپور) پیاده شوید.

خط آهن سریع (Light Rapid Transit (LRT

سوار PUTRA Line شده و در ایستگاه KLCC پیاده شوید.

مونوریل

سوار مونوریل کوالالامپور شده و در ایستگاه راجا چولان پیاده شوید. مرکز کنوانسیون کوالالامپور تنها چند قدم تا اینجا فاصله دارد.

پارکینگ

شما می توانید خودرو خود را در پارکینگ مجاور در فضای باز و پارکینگ سرپوشیده چند طبقه ای در محل ورودی پارک کنید.

خیابان پتالینگ کوالالامپور

تور مالزی

خیابان پتالینگ، مرکز محله اصلی چینی ها در کوالالامپور، بیشتر فضای سنتی خود را حفظ کرده است؛به خصوص شب ها وقتی که دستفروشان اجناس خود را در خیابان پهن می کنند.
شما می توانید هرکالایی را از جواهر و خوشبوکننده گرفته تا اسباب بازی و تی شرت، خریداری کنید، اما جاذبه واقعی این بازار شبانه پرسه زدن در آن و لذت بردن از مناظر، صداها و انرژی است که در فضا وجود دارد.
انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه در این بازار وجود دارند؛ برخی از رستوران های این محل نسل ها است که به این کار مشغول هستند. اهالی منطقه در اصل برای خرید لوازم فرعی و غذاهای چینی دسته دسته به این محل می آیند. بنابراین، شجاع باشید و با شکمی گرسنه و روحیه ای ماجراجو به خیابان پتالینگ بروید. حتی اگر یک ریال هم خرج نکنید (که البته بعید به نظر می رسد!)، به شما اطمینان می دهیم که لحظات بی نظیری را در اینجا تجربه خواهید کرد.
در آخر خیابان پتالینگ، می توانید از معبد چان سی شو ین، که به سال 1906 تعلق دارد، دیدن کنید. داخل این ساختمان عمارت های رو به حیاط، کنده کاری و نقاشی های ظریف وجود دارند. در خارج از آن، مجسمه های سرامیکی که استادانه لعاب کاری شده و نما و پشت بام ها را آراسته اند، به چشم می خورند.
گردشگرانی که به دنبال ماجراجویی های بیشتری هستند، می توانند از خیابان پتالینگ به سمت پایین بروند و معبد سری ماها ماریامان اهل جنوب هند را تماشا کنند. این معبد در خیابان Tun H.S.Lee است که در چند قدمی محله چینی ها قرار دارد. این معبد در سال 1873 بنا شد و گفته می شود که آراسته ترین و استادانه ترین معبد هندو مالزی است. ویژگی های طراحی و تزئینی آن عبارتند از: کنده کاری های ظریف خدایان هندو، تزئیناتی از طلا، سنگ های قیمتی و نقوشی که با دست رنگ شده اند. تزئینات دیگر آن استفاده از کاشی های نفیس ایتالیایی و اسپانیایی است. یک ارابه نقره ای نیز در این معبد وجود دارد که به طور برجسته در هیئت های مذهبی برای حمل مجسمه خدایان در خیابان های شهر از آن استفاده می شود. در خارج از معبد سری ماها ماریامان غرفه هایی وجود دارند که حلقه و رشته هایی از گل خوشبوی یاس می فروشند. به علاوه، عطر خوش و قوی گیاهان سنتی چینی و نیز عطر تازه قهوه دم کرده در هوای سراسر خیابان پیچیده شده است.

راه های رسیدن به خیابان پتالینگ کوالالامپور

پیاده یا با تاکسی

خیابان پتالینگ رو به روی مجتمع تجاری کوتارایا و بازار مرکزی واقع شده است.

خط آهن سریع (Light Rapid Transit (LRT

خط PUTRA را سوار شوید و در ایستگاه پاسار سنی توقف کنید. خیابان پتالینگ در چند قدمی شما قرار دارد.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info