وسایل همراه در سفر به شهر های ساحلی

مسافرت به شهرهای ساحلی و کنار دریا لذت فراوانی دارد اما نکاتی است که اگر آنها را رعایت نکنید، این لذت را از شما می گیرد. ما در اینجا آنچه را که برای گذراندن ساعات خوش در ساحل دریا به آن احتیاج دارید، برایتان آورده ایم

  • تعداد بازدید: 11948
  • ارسال در تاریخ: ۵ دی ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

سفر به شهرهای ساحلی از انتخاب های اول اکثر گردشگران است. اما در نظر اشته باشید که نسبت به شرایط مقصد خود چمدانتان را ببندید. مسافرت به شهرهای ساحلی و کنار دریا لذت فراوانی دارد اما نکاتی است که اگر آنها را رعایت نکنید، این لذت را از شما می گیرد. اما چه لوازمی را باید برای سفرهای ساحلی به همراه داشته باشیم؟ ما در اینجا آنچه را که برای گذراندن ساعات خوش در ساحل دریا به آن احتیاج دارید، برایتان آورده ایم.

وسایل همراه در سفر به شهر های ساحلی

از روغن بچه برای دور کردن حشرات استفاده کنید

معمولا در ساحل حشرات موذی زیادی وجود دارند، اگر می خواهید از شر آنها خلاص شوید، کمی روغن بچه به بدن تان بمالید. روغن بچه نه تنها دور کننده حشرات بلکه یک مرطوب کننده مناسب برای بدن نیز است.

کرم ضد آفتاب خود را در کیسه ای جداگانه بگذارید

همان طور که عینک یا موبایل را در ساک خود از وسایل دیگر جدا می کنید، کرم ضد آفتاب را نیز در کیسه ای جداگانه قرار دهید تا دیگر نگران ریختن آن و کثیف شدن دیگر وسایل تان نباشید.

پودر بچه به همراه داشته باشید

حتما پس از خوشگذرانی در ساحل و دریا، حسابی تن تان شنی شده است و به سادگی نمی توانید از شر آنها خلاص شوید. در این شرایط باید از پودر بچه استفاده کنید. آن را به اندام خود بمالید تا تمام شن ها را از شما دور کند.

ماست طبیعی بهترین گزینه برای درمان آفتاب سوختگی است

برای درمان آفتاب سوختگی از ماست استفاده کنید.اگر دسترسی به کرم بعد از آفتاب سوختگی یا آلوورا ندارید، ماست طبیعی بهترین گزینه است زیرا سوختگی را تسکین می دهد و دسترسی به آن نیز آسان است.

وسایل همراه در سفر به شهر های ساحلی

با روغن نارگیل از مجعد شدن مو جلوگیری کنید

اگر می خواهید موهایتان هیدراته بماند و بر اثر رطوبت دریا مجعد نشود، از روغن نارگیل استفاده کنید. مقداری روغن نارگیل را با آب مخلوط کنید سپس آن را با اسپری به موهای تان بپاشید، در این صورت موهایی سالم خواهید داشت. حتی می توانید با اضافه کردن مقداری آب لیمو در آن بر روشن شدن موهایتان نیز موثر باشید.

از آب لیمو برای روشن شدن موها استفاده کنید

حتما می دانید که آفتاب موهای شما را روشن تر می کند اما اگر می خواهید به آفتاب در این کار کمک بیشتری کنید، مقداری آب لیمو به موهایتان بزنید. در این صورت لازم نیست هزینه زیادی برای هایلایت موهایتان بپزدارید.

چای سرد بنوشید

نوشیدن چای سرد، نه تنها بدن شما را هیدراته می کند بلکه یک فایده اساسی دیگر نیز دارد: برای تسکین آفتاب سوختگی بسیار موثر است. گوشه حوله خود را در ظرف چای سرد فرو ببرید و آن را روی قسمت هایی که دچار آفتاب سوختگی شده است، بمالید.

دمپایی خود را دمر بگذارید

زمانی که به ساحل می رسید و می خواهید تنی به آب بزنید یا در ساحل شن بازی کنید، یادتان باشد که دمپایی خود را دمر بگذارید تا هنگام بازگشت، زمانی که می خواهید آنها را دوباره بپوشید، از داغی نسوزید.

در انتخاب اسنک، هوشمندانه عمل کنید

برای این که بدن تان زیر آفتاب دچار کم آبی نشود و هیدراته باقی بماند، اسنک هایی مانند میوه و سبزیجات را با خود به همراه داشته باشید. اینها نه تنها نسبت به مواد غذایی دیگر آب بیشتری در خود دارند بلکه از خوردن آنها احساس گناه نمی کنید زیرا سالم هستند و کالری زیادی ندارند. اشیا با ارزش خود را پنهان کنید اگر اشیا با ارزش تان را با خود به ساحل آورده اید، آنها را دم دست نگذارید. برای پنهان کردن آنها می توانید از بطری های خالی روغن یا کرم استفاده کنید.

تلفن همراه خود را در کیسه ای پلاستیکی بگذارید

برای جلوگیری از ورود آب و شن به تلفن همراه تان، آن را در کیسه ای پلاستیکی قرار دهید.

در سفرهای ساحلی یک کتاب همراه خود داشته باشید

کتابی به همراه داشته باشید. از آنجا که کتاب، سبک و قابل حمل است، ضرری ندارد اگر آن را با خود به ساحل ببرید، شاید حوصله تان سر رفت و دلتان خواست آن را ورقی بزنید. کتاب خواندن در فضایی باز به خصوص کنار دریا می چسبد.

برای حوله دریا خود جیب بدوزید

اگر با کمبود جا برای لوازمی که به ساحل می برید مواجه اید، می توانید برای حوله مخصوص دریای خود جیب بدوزید. شما می توانید به سادگی و با اضافه کردن یک پارچه مستطیل شکل به آن، به هدف خود برسید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • مهدی حسنی دوشنبه ۱۴ فروردین
    من انقدر دوس دارم برم توی این جاهایی که به دو تا درخت وصل شده بخوابم فقط یه خورده خطریه بیوفته آدم می پوکه
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info