شگفتی های ساحل مالدیو در شب

مالدیو کشوری در حاشیه اقیانوس هند است که به داشتن سواحل زیبا، دریای نیلگون و تنوع بی نظیر موجودات دریایی مشهور است ولی در شب جاذبه دیگری از ساحل مالدیو نمایان می شود.

  • تعداد بازدید: 14292
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲

برای اولین بار عکاس تایوانی William Ho که سفر به مالدیو را برای ماه عسل خود انتخاب کرده بود، با ثبت عکس هایی از ساحل درخشان مالدیو همه را شگفت زده کرد. انگار که قدم به دنیای داستان های علمی و تخیلی گذاشته اید ولی این عکس ها کاملا طبیعی هستند.

مالدیو

این پدیده نادر بر اثر تجمع موجودات ریز دریایی به نام فیتوپلنگتون به وجود می آید که فوق العاده سمی هستند.

مالدیو

به لیست تفریحات ساحلی مالدیو، گشت شبانه با قایق در آب های درخشان مالدیو هم اضافه شده تا شبی رمانتیک و به یاد ماندنی را برای شما در تور مالدیو رقم بزند.

مالدیو

جالب است بدانید این پدیده تنها در مالدیو اتفاق نمی افتاد و در سواحل کالیفرنیا، ژاپن و تایلند هم دیده شده ولی گستردگی آن در ساحل مالدیو به مراتب بیشتر است.

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
مالدیو
مالدیو
مالدیو
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info