ویدئوی دیدنی جاذبه های گردشگری جیپور هند

فرهنگ، هنر و تاریخ پادشاهان هند در غالب جاذبه های گردشگری جیپور، سالانه گردشگران زیادی را به سفر به هند ترغیب می کند. با ما همراه باشید تا متوجه شوید چرا سفر به جیپور را حداقل یک بار در زندگی باید تجربه کرد.

  • تعداد بازدید: 8246
  • ارسال در تاریخ: ۸ شهریور ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲

شهر جیپور در 260 کیلومتری دهلی پایتخت هند و در استان راجستان قرار دارد. جیپور به همراه دهلی و آگرا مثلث طلایی هند را تشکیل می دهند که محبوبیت فراوانی در میان گردشگران دارد.

همچنین جیپور به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری هند، شاهراهی به سایر جاذبه های گردشگری هند که در راجستان قرار گرفته، محسوب می شود.

در زمان سلطنت Sawai Ram Singh به مناسبت ورود پرنس WALES، تمامی شهر با رنگ صورتی رنگ آمیزی شد. بسیاری از خیابان های اصلی هنوز به این رنگ باقی مانده است به همین دلیل جیپور به شهر صورتی هند هم شناخته می شود.

مطالب مرتبط
جاذبه های گردشگری جیپور شهر صورتی هند
جاذبه های گردشگری هند را بیشتر بشناسید

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info