ویدئوی دیدنی معرفی MarinaBay سنگاپور

Marina Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 8425
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

MARINA BAY از جمله جاذبه های گردشگری سنگاپور به شمار می رود که جز ثابت برنامه تور سنگاپور است. این مجموعه 5 ستاره ترکیبی از مراکز خرید، تفریحگاه ها، موزه های طبیعی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر است.
مجموعه شنی مهم ترین بخش آن است. استخر غول پیکر قایقی شکلی که بر فراز سه برج 57 طبقه قرار دارد و نمای بی نظیری از شهر و جاذبه های گردشگری سنگاپور را به نمایش می گذارد. در ضمن آتش بازی راس ساعت 20 در این مجموعه برگزار می شود.
کانال های آبی که مراکز خرید و سایر بخش های Marina Bay را به هم متصل می کند، به قدری وسیع است که امکان قایق رانی را برای شما فراهم می کند.برای آشنایی بیشتر با Marina Bay ، سایر جاذبه های گردشگری سنگاپور و گسب اطلاعات درباره سنگاپور پیش از سفر به سنگاپور شما را به دیدن این ویدئو و مراجعه به لینک های پایین مقاله دعوت می کنیم:

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید
گشت تصویری در میان جاذبه های گردشگری سنگاپور
10 تجربه متفاوت در تور سنگاپور

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • farazshid seir یکشنبه ۲۴ مرداد
    عالی بود
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info