جاکارتا پایتخت اندونزی کلان شهری که هرگز نمی خوابد

پایتخت اندونزی جاکارتا با حدود 9 میلیون نفر جمعیت، از پیوستن چندین روستا به هم به وجود آمده است. در این مقاله کلیه اطلاعاتی که برای سفر به جاکارتا نیاز است به همراه جدیدترین تور مالزی را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • تعداد بازدید: 7931
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۳۹۸

پایتخت اندونزی جاکارتا، کلان شهری بزرگ با حدود 9 میلیون نفر جمعیت است. در طول روز، جمعیت جاکارتا، به دلیل تاجرانی که سفر به جاکارتا را برای کار انتخاب می کنند و شب هنگام به خانه برمی گردد، حدود 2 میلیون افزایش می یابد. اگر شما هم برای تجارت یا تفریح قصد سفر به جاکارتا را دارید، جدیدترین و متنوع ترین تور اندونزی  را در تور مسافرتی های هالیدی  ببینید.
ایالت جاکارتا که در شمال ساحل JAVA قرار دارد، به طور مرتب با پیوستن روستاهای اطراف به جاکارتا، گسترش می یابد.

در واقع، جاکارتا مجموعه ای از روستاهایست که به عنوان KAMPUNG شناخته می شوند و با بزرگراه به هم متصل می شوند. جالب این است که یک بلوار بزرگ به خیابان کوچکی می رسد که فقط  با موتور یا دوچرخه می توان در آن تردد کرد. پس توصیه می کنیم در سفر به جاکارتا حتماً نقشه همراه داشته باشید یا GPS خود را چک کنید.

جاکارتا-اندونزی

به عنوان پایتخت اندونزی، جاکارتا نه تنها محل استقرار حکومت مرکزی وایالتی است، بلکه قطب تجاری اندونزی نیز محسوب می شود. بی دلیل نیست که جاکارتا به شهری که هرگز نمی خواهد مشهور است.

سفر به جاکارتا اندونزی

جاکارتا-اندونزی

جاکارتا، دو فرودگاه بین المللی دارد. فرودگاه بزرگتر که SOEKARNO-HATTA نام دارد، در TANGERANG، نزدیک ایالت BANTEN قرار دارد. دیگر فرودگاه جاکارتا، HALIM PERDANA KUSUMA به پروازهای داخلی اختصاص دارد.

گردش در جاکارتا

جاکارتا-اندونزی

بهترین روش گردش در جاکارتا، اتومبیل کرایه، تاکسی و یا همراهی باتور اندونزی و به ویژه تور جاکارتا،ست. خود را برای ترافیک جاکارتا آماده کنید. خصوصا وقتی در زمان پیک به مقاصد تجاری جاکارتا نظیر BATAVIA قدیم می روید. در هنگام خرید تور اندونزی یا تور جاکارتا دقت کنید هتلی را انتخاب کنید که به مرکز شهر جاکارتا و یا جاذبه های گردشگری جاکارتا نزدیک باشد. در سفر به اندونزی، مسافت های طولانی شهر جاکارتا و همچنین ترافیک سرسام آور آن را مدنظر داشته باشید.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info