فستیوال FAIR KEMAYORAN جاکارتا 2016

JAKARTA FAIR KEMAYORAN FESTIVAL که هر ساله از 10 ژون تا 17 ژانویه در مرکز نمایشگاهی بین المللی جاکارتا، KEMAYORAN در حال برگزاری است، بزرگترین و مهمترین FAIR FESTIVAL اندونزی است.در این مقاله شما را با جزئیات این فستیوال و همچنین جدیدترین تور اندونزی آشنا می کنیم

  • تعداد بازدید: 4596
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۳ تیر ۱۳۹۵

طبق روال هر ساله، این FAIR FESTIVAL شامل غرفه های نمایشگاهی گوناگون است که توسط مقامات استان ها، شرکت ها و کارخانه اندونزی اداره می شوند و انواع محصولات مرغوب را عرضه می کنند.برای شرکت در این جشنواره جاکارتا سری به تور اندونزی در تور مسافرتی های هالیدی بزنید و انواع تور اندونزی نظیر تور لحظه آخری، تور ترکیبی و آفر ویژه آژانس های مسافرتی را ببینید.

همچنین درکنار FAIR FESTIVAL، نمایش های هنری مختلف برگزار می شود از کنسرت های موسیقی هنرمندان مشهور اندونزی گرفته تا کارناوال.

همزمانی JAKARTA FAIR KEMAYORAN امسال با ماه رمضان و تعطیلات عیدفطر، موجب شده برگزارکنندگان برای بازدیدکنندگان TAKJIL (خوراکی اندونزیایی) آماده کنند تا روزه خود را باز کنند. همچنین تالارهای کنسرت را به مکانی برای اقامه نماز مغرب و عشا تبدیل کرده اند.

امسال، در FAIR FESTIVAL بیش از 2500 غرفه و چادر از محصولات مرغوب گوناگون همراه با آفرهای جذاب دایر شده است. در میان این محصولات، پوشاک، وسایل الکترونیکی، گجت ها و صنایع دستی اندونزی با تخفیفات ویژه عرضه می شوند.

image

فستیوال بزرگ خرید جاکارتا 2016

  • تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵
امسال جشنواره بزرگ خرید جاکارتا پایتخت اندونزی با شعار «خرید بیشتر، پلاستیک کمتر» از 3 ژون تا 17 ژانویه در بیش از 78 مرکز خرید، مجتمع تجاری و فروشگاه جاکارتا در حال برگزاری است.

در ابتدا JAKARTA FAIR KEMAYORAN در PASARGUMBIR برگزار می شد که در زمان استعمار KONINGSPLEIN نام گرفت.

این فستیوال نمایشگاهی نه تنها تمامی صنایع دستی اندونزی را ارائه می دهد بلکه شامل مفهوم اصلی فستیوال FAIR جاکارتا یعنی خرید شبانه FAIR هم می شود؛تفریح، خرید و سرگرمی را برای همه اعضای خانواده به دنبال دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فستیوال FAIR جاکارتا به آدرس www.jakartafair.co.id مراجعه فرمایید.

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info