نکاتی که پیش از سفر به بالی بهتر است بدانید

با رعایت چند توصیه کوچک می توانید از سلامت خود در طول سفر به بالی مطمئن باشید تا بتوانید با خیال راحت نهایت لذت را از سفر به بالی، جزیره خدایان ببرید.

  • تعداد بازدید: 5436
  • ارسال در تاریخ: ۵ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۵ تیر ۱۳۹۵

خطرات و حوادث احتمالی در بالی

بالی مهمترین مقصد گردشگری اندونزی و همچنین یکی از مقاصد گردشگری مهم آسیا است ولی به این معنی نیست که خالی از خطرات و حوادث باشد. موارد زیر را پیش خرید تور بالی برای ارزیابی محیط اطراف هتل خود در نظر داشته باشید:
در ضمن انواع تور بالی نظیر تور لحظه آخری,، تور ترکیبی و آفرهای ویژه را در تور مسافرتی های هالیدی ببینید.

حادثه هر زمان ممکن است اتفاق بیافتد. در سفر به بالی، در طول موتورسواری، دوچرخه سواری و همچنین حرکات هیجان انگیز از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین با در نظر گرفتن امکان سرقت، مواظب خود، همراهان و وسایلتان باشید.

image

با اندونزی سرزمین فرهنگ های مختلف چقدر آشنایی دارید

  • تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
کشور اندونزی که با 2 اقیانوس آرام و هند محاصره شده،یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان است.در این مقاله بر روی مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی: بالی، JAVA ، LAMBOK و FLORES تمرکز می کنیم و جاذبه های گردشگری و جدیدترین تورهای اندونزی را به شما معرفی می کنیم.

بیماری تعطیلات شما را خراب می کند. خطر ابتلا به بیماری های واگیردار را با رعایت بهداشت شخصی در بالی کاهش دهید. نوشیدنی و خوراک خود را با دقت انتخاب کنید، فراموش نکنید واکسن های موردنیاز را بزنید، برای پیشگیری از عوارض سو آفتاب و گرمازدگی، از کرم های ضدآفتاب و کلاه استفاده کنید و در ساعات گرم روز از آفتاب بالی دور بمانید.

اخیرا هاری در بالی شیوع پیدا کرده است. سعی کنید از سگ ها و میمون ها دور بمانید، اگر گزیده شدید، زخم را به طور کامل بشورید و سریعاً به کلینیک مراجعه کنید. در صورت نیاز با شماره 162361710505 با صلیب سرخ بالی تماس بگیرید.

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info