3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

تنها 3 روز برای سفر به سنگاپور و بازدید از جاذبه های گردشگری شهر آسمان خراش ها زمان دارید؟در این مقاله با ما همراه شوید تا برنامه پیشنهادی سفر 3 روزه سنگاپور را با شما در میان بگذاریم...

  • تعداد بازدید: 8972
  • ارسال در تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

3 روز قطعا برای سفر به سنگاپور و دیدن جاذبه های گردشگری سنگاپور کم است ولی با برنامه پیشنهادی ما می توانید سفر به سنگاپور را به یکی از سفرهای به یاد ماندنی خود تبدیل کنید.انواع تور سنگاپور نظیر تور لحظه آخری،آفر ویژه و تور ترکیبی سنگاپور را در تور مسافرتی های هالیدی دنبال کنید.همچنین لیست سایر مقالات درباره سنگاپور را در آخر این مقاله می یابید.

روز اول

موزه ملی سنگاپور

Singapore

قدیمی ترین موزه ملی سنگاپور از گنجینه های تاریخی باارزشی مانند SINGAPORE STONE نگهداری می کند که قدمت آنها به قرن های 10 و 14 می رسد.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

موزه PERANAKAN سنگاپور

Singapore

از میراث دیدنی PERANAKAN یا STRAITS CHINESE دیدن کنید.فرهنگ چندگانه این موزه تلفیقی از آداب و رسوم،هنر،خوراک و پوشاک مردم چین و مالزی است.همچنین،برای آشنایی با مالزی می توانید مقاله " درباره مالزی مهد تمدن و طبیعت بکر آن بیشتر بدانید" را ببینید.

خانه هنر سنگاپور

Singapore

در این مرکز هنری کنسرت و اجراهای موسیقی انجام می شود.خستگی شرکت در کنسرت های زنده سنگاپوری را با نوشیدنی های خنک فروشگاه های BLUES SALON BARBER و BAR TIMBER در کنید.

روز دوم

ION ORCHARD

Singapore

در مرکز خرید ION ORCHARD سنگاپور حسابی خرید کنید.در این مرکز خرید تقریبا تمام طراحان و برندهای مشهور جهان را می توانید پیدا کنید.پس از آن می توانید به سالن زیبایی TANGS ORCHARD بروید و از تنوع میکاپ و مراقبت های پوست این مجموعه لذت ببرید.

MARINA BAY SANDS

Singapore

شبی فراموش نشدنی را در MARINA BAY SANDS سنگاپور تجربه خواهید کرد.شام را در یکی از چندین رستوران بی نظیر این مجموعه جامع مانند PIZZERIA MOZZA صرف کنید،نوشیدنی خود را بردارید و به بام جهان، CE LA VI در طبقه 57 بروید.

روز سوم

موزه خطای دید سنگاپور

Singapore

به سرزمین عجایب سنگاپور وارد شوید.این موزه با چندین گالری،در بیش از 80 مورد خطای دید شما را آزمایش می کند.دوربین خود را فرامونش نکنید.به مدرک از این نقاشی ها و سازه های شگفت آور نیاز پیدا خواهید کرد.

پارک حیات وحش MARINE

Singapore

بزرگترین آکواریوم جهان یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور است که بیش از صد هزار گونه آبزی را در قالب S.E.A. AQUARIUM در خود جای داده است.جانوران آبزی از پشت این شیشه های عظیم واقعا تماشایی هستند.سپس،چالشی پر از آدرنالین را در پارک آبی ADVENTURE COVE سنگاپور تجربه کنید.

SPA AURIGA سنگاپور

Singapore

خستگی ها و تنش های خود را در این مجموعه فوق العاده لوکس همراه با محصولات طبیعی و ارگانیک از یاد ببرید.متدهایی که SPA AURIGA برای سلامت و البته زیبایی دارد،بر اساس گردش های ماه و به همین دلیل منحصر به فرد است.همچنین بعضی درمان های آن برگرفته از شرق دور به خصوص چین و مالزی است.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info