تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان

شگفت انگیز است که چگونه در کمتر از نیم قرن،سنگاپور از جزیره ماهیگیری کوچک به شهر آسمان خراش های مدرن تبدیل شده است؟در این مقاله شما را با تفریحاتی آشنا می کنیم که فقط در جزیره آفتابی سنگاپور می توانید تجربه کنید.

  • تعداد بازدید: 7256
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

تفریحات منحصر به فردی در سنگاپور وجود دارد که هر کس را به حداقل یک بار سفر به سنگاپور مشتاق می کند.اگر شما هم جز این دسته هستید، جدیدترین تور سنگاپور را در تور مسافرتی های هالیدی ببینید.

با موسیقی هم گام شوید

Singapore

قابل توجه دوستداران موسیقی،سنگاپور انفجار فستیوال موسیقی است: از موسیقی بومی سنگاپور گرفته تا موسیقی های آسیایی دیگر.بزرگترین رویداد موسیقی سنگاپور، ULTRA MUSIC FESTIVAL است که سالانه برگزار می شود.

هر جور دوست دارید آواز بخوانید

Singapore

مخترع کارائوکه قطعا یک نابغه بوده است.در سنگاپور LUP SUP KTV و مراکزی از این سبک که جوانان دوست دارند زیاد است.البته کارائوکه برای همه گروه های سنی سرگرم کننده است.

کنسرت در فضای باز را در سنگاپور تجربه کنید

Singapore

پیک نیک عصرگاهی را همراه با موسیقی تصور کنید.پس خوردنی های خیابانی خود را جمع کنید و به باغ گیاه شناسی سنگاپور بروید و از کنسرت های رایگان که در SHOW FOUNDATION SYMPHONY STAGE این مجموعه برگزار می شود،لذت ببرید یا در جنگل مصنوعی ESPLANADE OUTDOOR THEATRE با هنرمندان تازه کار سنگاپور، آخر هفته ها هم گام شوید.

تا می توانید بخندید

Singapore

شاید ندانید اما انجمن های مختلفی در سنگاپور وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها CANVAS COMEDY است و توسط ستاره مشهور سنگاپور KUMAR برگزار می شود.هیچ کس نمی تواند در مقابل شوخی ها و جوک های KUMAR مقاومت کند.

کودک درون خود را بیدار کنید

Singapore

BETTY CROCKER را کنار بگذارید و پخت و پز را یاد بگیرید.اگر از ماکارونی سیر نمی شوید،در کارگاه های BAKE CALF شرکت کنید.دوستداران بستنی به کارگاه های UDDERS بروید.پشنهاد ما کلاس های هفتگی GLACE PATISSERIE است.

استعداد خود را شکوفا کنید

Singapore

یادگیری مهارتی منحصر به فرد جذاب است ولی مطمئن شوید مهارتی را انتخاب می کنید که در آن استعداد دارید.به CIRCUS علاقه مندید؟در FLY ACRO زیرنظر استادان CIRCUS SWINGAPORE آموزش ببینید.برای آموزش رقص به BOBBI POLE STUDIO بروید.اگر مهمانی زیاد برگزار می کنید چرا به DRINK DINGS نروید و مهارت های ابتدایی پذیرایی را فراگیرید؟

شب شعر به سبک سنگاپوری شرکت کنید

این مراسم که ماهانه توسط اعضای WORD FORWARD در BLU JAZ برگزار می شود،رقابتی 3 مرحله ای در میان شاعران است.مراسم با MIC SESSION شروع می شود و همه تماشاچیان را ترغیب می کند که به روی سن بیایند و حاضران را سرگرم کنند.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

در چالش ESCAPE ROOM هیاهو به پا کنید.

در این چالش که در هیچ کجای دنیا مانند آن را تجربه نخواهید کرد،شما و دوستانتان در اتاقی زندانی می شوید و تنها راه فرار حل معماها و کشف سرنخ هاست.تنها 1 ساعت زمان دارید: از کاخ دراکولا،حمله ZOMBIE ها و کلی حادثه غیرقابل پیش بینی دیگر به کمک XCAPE ،زندانی کردن و نقشه فرار جان سالم به در ببرید.

اشباح را شکار کنید

Singapore

شاید OLD CHANGI HOSPITAL را بشناسید ولی NEO TIEW STATE یا OLD SELECTOR AIRBASE چطور؟ NEO TIEW STATE ترکیبی چندین خانه رنگین متفاوت شامل PASIR RIS قرمز، HILL VIEW سبز و PUNGGOL سفید است.شکار اشباح ترسناک و در عین حال سرگرم کننده است خصوصا در جمع دوستان.دوربین فیلمبرداری با خود ببرید،از موفقیت های خود فیلم بگیرید.

UKELELE یاد بگیرید.

Singapore

UKELELE خلاصه شده ساز محبوب هاوایی است.این ساز فقط 4 تار دارد که در مقایسه با 6 تار گیتار برای یادگیری آسان تر است و حتی کودکان هم می توانند در آن مهارت پیدا کنند. با کلاس های معارفه شروع کنید.استاد موسیقی و سازنده گیتار MAESTRO GUITARS کلاس های کوچک UKELELE برگزار می کند.

به دنیای افسانه های چینی قدم بگذارید

Singapore

در پارک عجیب افسانه ای HAW PAR VILLA گردش کنید. در این پارک افسانه ای بیش از 100 مجسمه الکترونیکی و 150 شهر فرنگ شامل صحنه از خشم و خنده BUDDHA است. از این تور سنگاپور شگفت زده خواهید شد.

از ماجراجویی لذت ببرید

Singapore

از درختان FOREST ADVENTURE COURSE آویزان شوید.همراه با دوستانتان از سد 35 مانع در 4 مکان بگذرید و در میان محیط پر برگ پارک BEDOK RESERVIORاز ارتفاع غلبه کنید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

ترن سواری کنید

خستگی گردش در میان مراکز خرید سنگاپور را در هوای پاک طبیعت سنگاپور بدر کنید. از تنوع گیاهان و جانواران این جزیره کوچک تعجب خواهید کرد.پارک حفاظت شدهBUCKIT TIMAH پیشنهاد ما به شماست که در مسیر خط آهن KTM است.

image

مهم ترین جاذبه های گردشگری ایروان پایتخت ارمنستان

  • تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
ایروان،پایتخت ارمنستان شهر کوچکی است که بازدید از بیشتر جاذبه های گردشگری آن بیش از 2 ساعت زمان نمی برد.در ادامه،مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر و حومه آن را با هم مرور می کنیم

اسب سواری کنید

کلوب اسب سواری BUCKIT TIMAH را به شما پشنهاد می کنیم نه فقط به خاطر RIDER CAFE معروف آن بلکه به خاطر اینکه،برای آموزش لازم نیست حتما عضو کلوب شوید. همچنین می توانید به GALLOP STABLE <style="font-weight: normal;>بزرگترین مرکز اسب سواری سنگاپور بروید یا مرکز سوارکاری TURF CLUB سنگاپور را استفاده کنید.

جزیره گردی کنید

Singapore

یک روز خود را خالی کنید و چند تا از جزیره های سنگاپور را با قایق بگردید.سواحل آرام جزیره KUSU برای پیک نیک عالی است. اگر گشت و گذار را ترجیح می دهید TORTOISE SANCTUARY مکان مناسبی برای خانواده هاست جزیره ST JOHN از زمان جنگ جهانی دوم بازسازی شده و خانه های ییلاقی آن نوید تعطیلات دلپذیر رابه گردشگران سنگاپور می دهد. برای تجربه های جدیدتر به SISTER’S ISLAND بروید و غواصی،اردو و گردش را تجربه کنید. از محیط شهر فرار کنید و PULAN UBIN را ببینید تا وقتی آنجا هستید از JAWA و اکوسیستم پنهان ماندابی و مرجان های زیبا دیدن کنید.گوشی خود را خاموش کنید و از شبکه های اجتماعی خارج شوید.

صخره نوردی کنید

Singapore

DAIRY FARM تنها مقصد صخره نوردی طبیعی سنگاپور می باشد این منطقه قبلا معدن بوده و اکنون به پارک محافظت شده ای تبدیل شده که خانه دوستداران صخره نوردی سنگاپور است.

جزیره CONEY را ببینید

Singapore

در بین کافه گردی و خرید حداقل نصف روز را به گردش و پیک نیک در پارک های سنگاپور اختصاص دهید.می توانید از پارک روستایی سر سبز CONEY ISLAND دیدن کنید،دوچرخه کرایه کنید و در اطراف پارک و PUNGGOL گردش کنید.

در امتداد راه آهن سنگاپور تفریح کنید

Singapore

اگر دنبال فرصتی برای دور شدن از محیط شهری سنگاپور هستید،پارک مصنوعی NEW YORK REVOLUNTIONARY HIGHLINE در بخش متروک خط راآهن ساخته شده،رقیب سنگاپوری قدرتمندی دارد که 10 برابر بزرگتر است. رقیب سنگاپور NEW YORK REVOLUNTIONARY HIGHLINE از فضای سرسبزی که به طول 24 کیلومتر در امتداد خط راه آهن KTM ) KERETAPI TANAH MELAYU ) برای ساخت چندین پارک استفاده کرده است.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info