جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم

غذا یکی از ارکان تجارت و البته جاذبه های گردشگری سنگاپور است. در این مقاله رستوران های جدیدی که در سنگاپور افتتاح شده را با هم مرور می کنیم.

  • تعداد بازدید: 6545
  • ارسال در تاریخ: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

بر اساس آمار MASTER CARD در سال 2014،مردم سنگاپور رتبه 2 جهان را بعد از هنگ کنگ در هزینه صرف غذا در رستوران و در کل خارج از خانه دارند. مردم سنگاپور به طور متوسط ماهانه US$ 198 را خرج صرف غذا خارج از خانه می کنند.

سالانه گردشگران زیادی سفر به سنگاپور را برای گذراندان تعطیلات خود انتخاب می کنند.اولین گزینه برای سفر به سنگاپور،تور سنگاپور است که جدیدترین آنها را می توانید در تور مسافرتی های هالیدی جستجو کنید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور زیاد است.تنوع غذایی بی نظیر این شهر،یکی از جذابیت های آن است.پشنهاد می کنیم قبل از سفر به سنگاپور مقاله "چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم" را ببینید.

در سال های اخیر غذای انگلیسی محبوبیت بیشتری در سنگاپور پیدا کرده است مانند برگر انگلیسی MEAT LIQUOR،بیکری GORDON RAMSY و AMIE ایتالیایی.

غذاخوری های CHINATOWN محبوبیت خود را حفظ کرده اند ولی فروشگاه جدیدی که در زمین SUPREME COURT و CITY HALL ساخته شده،گوی سبقت را از بقیه ربوده است.

در اکتبر 2015،رستوران فرانسوی ODETTE توسط ULIEN ROYER سرآشپز سابق JOAN ( یازدهمین رستوران آسیا در سال 2015 ) افتتاح شد.

CORNER HOUSE

singapore

CORNER HOUSE در مجموعه باغ های گیاه شناسی سنگاپور قرار دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد باغ گیاه شناسی سنگاپور مقاله "10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور"را مطالعه فرمایید.
دست پخت فرانسوی JASON TON سرآشپز سابق SKY ON 57،دلیل مشهوریت این مجموعه است که GASTRO BOTANICA نام دارد.محبوب ترین غذای این مجموعه،ترکیب جادویی پیاز و سبزیجات دیگر است که به صورت پوره،تارت و سرخ شده سرو می شود.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

اگر به غذاهای گیاهی علاقه ندارید،سر آشپز TAN گزینه هایی مانند میگو CARABINERO همراه با گوجه فرنگی و خاویار را پیش روی شما قرار می دهد.

KAKURE & KI-SHO

singapore

KAKURE در اصل یک بار است که حدود 50 نوع نوشیدنی ژاپنی را سرو می کند.

اما منو غذاهای ژاپنی سرآشپز KAZUHIRO HAMOTO که در طبخ غذاهای KAISEKI تبهر دارد، در KI-SHO در طبقه پایین KAKURE ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

دو منوی OMAKASE و LACARTE انتخاب های خوشمزه ای مانند OTORO ذغالی یا تمپورای شاه ماهی دارد.

رزرو را فراموش نکنید چرا که این مجموعه فقط 16 میز دارد.

رستوران LABYRINTH

singapore

این رستوران قدیمی ترین رستوران این لیست و در این حال فوق العاده ترین است.سرآشپز خودآموخته HAN LI GUNG که مالک رستوران هم هست، ترکیبی بی نظیر از ادویه های بومی سنگاپور را به کار می برد.

مشهورترین غذای رستوران LABYRINTH خرچنگ فلفلی است که ترکیبی از پوشش نرم و گوشت خرچنگ است که حسابی سرخ شده و با فلفل تند و شیرین مزه دار شده است.

مشتریان این رستوران می توانند از میان منوهای EXPERINCE و DISCOVERY که شامل دستورالعمل های جدید سنگاپوری HAN است،انتخاب کنند.

LOLLAPALOOZA

singapore

LOLLAPALOOZA خیابان KEONG SAIK همتای رستوران LOLLAبرنده SINGAPORE AWARD است.این رستوران غذاهای معروف سنگاپوری را سرو نمی کند بلکه دستورالعملی خاص از محصولات تازه فصل که گریل شده را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد LOLLAPALOOZA این است که منو روزانه تغییر می کند.

RHUBARB

singapore

مشهوریت رستوران RHUBARB سنگاپور به ترکیب موردعلاقه سرآشپز و صاحب این رستوران است.

در این رستوران دست پخت فرانسوی بی نظیر را در محیطی فوق العاده تجربه کنید.

image

10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
انتخاب 10 تا از برجسته ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور کار آسانی نیست چون پر از جاذبه های گردشگری و فعالیت های سرگرم کننده است و مقاومت در برابر سفر به سنگاپور را غیرممکن می کند.

آشپزخانه باز رستوران RHUBARB توسط سرآشپز انگلیسی PAUL LONGWORTH اداره می شود.

منوی PRIX FIXE این رستوران که شامل 7 بخش است،مجموعه ای فوق العاده از ترکیبات جادویی سرآشپز LONGWORTH را ارائه می دهد.

SORREL

singapore

BISTRONOMY ممکن است در اروپا شهرت فراوانی داشته باشد ولی در سنگاپور تازه رواج پیدا کرده است.

یکی از نمونه های BISTRONOMY سنگاپور SORREL است که زیرنظر سرآشپز 24 ساله JOHNSTON TOE اداره می شود.این سرآشپز باوجود سن کم،در مراکزی مانند TIPPLING CLUB و JAAN دوره دیده است.

هنر سرآشپز TOE در منوی رستوران که ماهانه تغییر می کند،نمایان است.

CHEF KANG

singapore

رستوران چینی CHEF KANG که به تازگی توسط سرآشپز کانتونی ANG SONG KANG در سنگاپور افتتاح شده است، تجربه ای تکرارنشدنی است.

باوجود داخل پر زرق و برق و مکان ناهماهنگ این رستوران که در نزدیکی LITTLE INDIA قرار گرفته،رستوران CHEF KANG سنگاپور،مشتریان ثابت زیادی دارد که همگی به خاطر دست پخت محلی سرآشپز KANG به این رستوران می آیند.

غذاهایی مانند آبگوشت ماهی و ترکیب میگو و کلم چینی که در WOK طبخ شده است،در این رستوران سرو می شود که البته باتوجه به ذائقه مردم سنگاپور تغییر کرده است.

با این که قیمت ها در این رستوران پایین نیست ولی 50 میز آن به سرعت پر می شود.

PINCE & PINTS

singapore

در PINCE & PINTS سنگاپور ،صاحب خوش رو FREDRICK YAP معنای تازه ای به منوی تک آیتمی خود یعنی لابستر اقیانوس اطلس می دهد.

مشتریان می توانند لابستر خود را گریل شده یا بخارپز همراه با سس گیاهی و ورقه های پنیر پارمیسان سفارش دهند. این غذا همچنین به سبک NEW ENGLAND هم سرو می شود که در این روش لابستر به مایونز آغشته و در لایه های کره داغ پیچیده می شود.

کسانی که غذاهای پر ادویه دوست دارند می توانند لابستر فلفلی سفارش دهند که پر از سس گوجه فرنگی تندو شیرین است. اگر خوش شانس باشید شاید بتوانید لابستر را با سس خاویار امتحان کنید.

CURE

singapore

سرآشپز سابق ESQUINA رستوران بزرگ CURE سنگاپور را به سبک BISTRONOMY افتتاح کرده است.

در محیطی شیک در خیابان KEONG SAIK،سرآشپز ANDREW WALSH میراث انگلیسی-ایرلندی خود را در قالب غذاهایی مانند سالمونی نشان می دهد که در چغندر خوابانده شده و با سس اسکاتلندی و روغن جعفری سرو می شود.

منوی PRIXE FIXE رستوران CURE سنگاپور که ماهانه تغییر می کند شامل غذاهای ایرلندی مانند صدف GALWAY و بیف JOHN STONE می شود.

MAGGIE JOAN’S

singapore

رستوران MAGGIE JOAN’S که در خیابان CLUB قرار دارد،ترکیبی ابتکاری از غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند.

در محیط دنج بدون پنجره این رستوران با میزهای چوبی تیره و گیاهان گلدانی،سرآشپز OLIVER HYDE غذاهای بی نظیری را ارائه می دهد.

رفتن به این رستوران کمی دشوار است اما دست پخت بی نظیر سرآشپز ارزش سختی مسیر را دارد.

THE DISGRUNTLED CHEF

singapore

این رستوران در HOTEL CLUB در خیابان ANN SIANG سنگاپور قرار دارد.

هیچ یک از غذاهای منو رستوران DISGRUNTLED CHEF را هیچ کجای سنگاپور نمی توانید تجربه کنید.منوی اروپایی مدرن سرآشپز DANIEL SIA غذاهای ممتازی را ارائه می دهد.

لیست تور سنگاپور را می توانید در تور مسافرتی های هالیدی ببینید.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info