اجاره اتومبیل لوکس در تهران

در حال حاضر برای برگزاری مراسم مختلفی مانند جشن عروسی، مراسم باشکوه، ملاقات‌های کاری و مواردی مانند اینها فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بتوان مدیریتی لوکس اجرا کرد. یکی از این روش‌ها این است که از خودروهای لوکس و لاکچری برای برگزاری این نوع مراسم استفاده کرد.

  • تعداد بازدید: 128
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

ممکن است شما تصمیم گرفته باشید که ملاقات کاری یا مراسم عروسی و جشن تولد عزیزان را در هتل‌های خوب تهران مانند هتل هما تهران برگزار کنید؛ با این حال هنوز هم راه‌هایی برای زیباتر شدن مراسم وجود دارد. خودرو های لوکس وسایل نقلیه لاکچری و خاصی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان نمایی زیباتر و خاص‌تر به مهمانی داد. البته ورود اتومبیل‌های لوکس در ایران با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو است؛ اما تعداد این خودروها در ایران کم نیست و انتخابی جذاب برای مراسم بهتر هستند. در ادامه کمی بیشتر با نکات رزرو هتل و فاکتورهای اجاره اتومبیل لوکس در تهران آشنا می‌شویم.

اجاره اتومبیل لوکس در تهران

چه زمانی خودرو لوکس اجاره کنیم؟

اگر قرار کاری مهمی در پیش دارید یا اینکه می‌خواهید جشن تولد عزیزان را در یک هتل خوب برگزار کنید، استفاده از وسایل لاکچری مانند یک خودروی لوکس انتخابی جذاب برای زیباتر کردن مراسم است. علاوه بر آن اگر می‌خواهید شرکا یا مشتریان خود را تحت تاثیر قدرت سیاسی و مالی خود قرار دهید تا به شکل بهتری قرارداد کاری و مالی را ببندید، پیشنهاد می‌شود که مراسم و ملاقات کاری را در یک هتل خوب مانند هتل هما تهران برگزار کنید از اجاره خودروی لوکس غافل نباشید.

البته اجاره کردن خودرو لاکچری فقط برای ملاقات تجاری یا مراسم عروسی و جشن‌ها کاربرد ندارد. ممکن است این بار بخواهید یک مراسم تشریفاتی در فرودگاه داشته باشید و بعد از رسیدن به مقصد با یک اتومبیل لوکس به هتل و محل قرار بروید؛ در این صورت نیز اجاره اتومبیل لوکس انتخابی مناسب محسوب می‌شود. تفاوتی نمی‌کند که دلیل شما برای انتخاب این خودروها چه چیزی باشد، به‌هرحال باید چند نکته مهم را در هنگام اجاره اتومبیل در نظر بگیرید و به قوانین آن احترام بگذارید. در ادامه این موارد را باهم مرور می‌کنیم.<

میزان رانندگی مجاز با خودروی کرایه‌ای لوکس

یکی از مهمترین قوانین در هنگام کرایه خودرو لوکس که باید به آن دقت داشته باشید این است که حد مجاز رانندگی برای اتومبیل‌های ایرانی و خارجی را بدانید و از آن فراتر نروید. برای توضیح بیشتر باید گفت که حد مجاز رانندگی با خودروهای ایرانی و چینی حدود 200 کیلومتر است. همچنین این عدد برای ماشین‌های خارجی میان رده نیز تا 200 کیلومتر تعیین شده؛ اما برای خودرو های لوکس مانند بنز و بی‌ام‌و و پورشه میزان مجاز رانندگی فقط 150 کیلومتر در روز است.

اگر می‌خواهید بیشتر از این میزان در روز از ماشین کرایه شده استفاده کنید، باید قبل از هر چیز این موضوع را با شرکت کرایه دهنده خودرو در میان بگذارید و با آن‌ها هماهنگی لازم را داشته باشید. علاوه بر آن اجاره خودرو به‌صورت ساعتی فقط برای ماشین‌های عروس و تشریفات امکان‌پذیر است. درعین‌حال حداقل زمان رنت اتومبیل بدون راننده 3 روز است.

اجاره خودرو لوکس برای چه مراسمی مناسب است؟

اجاره خودرو لوکس برای چه مراسمی مناسب است؟

این موضوع کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. به‌صورت کلی اتومبیل‌هاس لوکس و لاکچری در بیشتر موارد برای جشن عروسی، جشن تولد، مراسم سوگواری، ملاقات‌های کاری و مصارف شخصی استفاده می‌شود. اما بااین‌حال هیچ محدودیتی در اجاره خودرو وجود ندارد و می‌توانید با توجه به نیاز روزمره و کاری خودتان خودرو را برای کارهای متفاوت اجاره کنید و به شکلی خاص در مراسم حضور پیدا کنید.

قوانین اجاره خودرو لوکس با راننده و بدون راننده

برای استفاده از هر نوع امکانی در فضاهای مختلف، باید به قوانین تعیین شده آن نیز احترام گذاشت و بر اساس آن پیش رفت. این موضوع درباره اجاره خودروهای لوکس نیز صدق می‌کند. اگر قصد دارید ماشین لوکس کرایه کنید، باید به چند فاکتور مهم آن توجه داشته باشید. یکی از این موارد این است که حداقل 20 سال تمام داشته و دارای گواهینامه رانندگی معتبر باشید. علاوه بر آن داشتن یک مدرک شغلی معتبر یا جواز کسب فعالیت نیز ازجمله قوانین کرایه خودرو است. همچنین باید در موقع اجاره خودرو، مدارک شناسایی جهت احراز هویت و چک یا سفته برای ضمانت ارائه دهید.

نکته مهم دیگر این است که محل سکونت یا محل کار با مدرک رسمی احراز می‌شود تا در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوان به شما مراجعه کرد. درعین‌حال برای اجاره خودرو باید توانایی پرداخت مبلغ ودیعه نقدی یا غیرنقدی برای خودروهای لاکچری و لوکس داشت. این مبلغ بین 50 تا 400 میلیون تومان متفاوت است. همچنین این مبلغ در ودیعه غیر نقدی بیشتر می‌شود.

خودروهای با مدل بالاتر کرایه کنید

خودروهای با مدل بالاتر کرایه کنید

یکی از موضوعات مهم در اجاره خودرو لوکس این است که به سراغ اجاره خودروهایی بروید که مدل بالاتری دارند و تقریبا مدل آن‌ها از سال 2015 تا بالاتر باشد. در این صورت با مشکلاتی مانند استهلاک و تعمیر خودرو روبه‌رو نخواهید شد. همچنین پیشنهاد می‌شود که به‌سراغ شرکت‌هایی بروید که خودروهای بیشتر با تنوع بالاتر و کیفیت بهتر را عرضه می‌کنند. در این صورت در زمان اجاره خودرو خاطرات خوشایندی ثبت خواهید کرد و با مشکلات غیرمعمول روبه‌رو نخواهید شد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info