اجاره ماشین در دبی
تور های موجود 8 حذف فیلتر
نوع حمل و نقل

تور مالزی

مقصد

گوش بزنگ تور:

در حال حاظر سرویس گوش بزنگ غیر فعال می باشد

تور مالزی نوروز 1403

Salam Air
Salam Air
اقامت
10 روزه هتل 3 , 4 و 5 ستاره
اولین حرکت
سه شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۱:۵۵
فروشنده: ونداد پرواز
57,690,000 TMN

تور مالزی سنگاپور نوروز 1403

Salam Air
Salam Air
اقامت
10 روزه هتل های 3 تا 5 ستاره
اولین حرکت
سه شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۱:۵۵
فروشنده: ونداد پرواز
73,390,000 TMN

قیمت تور مالزی

مالزی کجاست

تور مالزی

از نظر جغرافیایی، مالزی تقریباً به اندازه فرهنگ خود متنوع است. 11 ایالت و 2 قلمرو فدرال (کوالالامپور و پوتراجا) شبه جزیره مالزی را تشکیل می‌دهند که با دریای چین جنوبی از شرق مالزی جدا شده و شامل 2 ایالت (صباح و ساراواک در جزیره بورنئو) و سومین قلمرو فدرال، جزیره لابوان است. یکی از جذابیتهای مهم این کشور تضادهای شدید آن است که به این موضوع (تنوع) اضافه می‌کند. آسمان خراش‌های غول پیکر هتل‌های پنج ستاره که فقط چند متر با صخره‌های باستانی فاصله دارند. کوههای ناهموار به طرز چشمگیری به آسمان می‌رسند در حالی که دامنه‌های پوشیده از جنگلهای بارانی دارند. برای تعطیلات کامل و پر از شگفتی، همین اکنون اقدام کنید، محل شگفتی آفرین مالزی است. مالزی کشور کوچکی است که از نظر اقتصادی در حال رشد است. این کشور جنوب شرقی آسیا که در یک مسیر تجاری در دریای چین جنوبی قرار دارد، اقتصادی با درآمد باز و متنوع دارد. تور مالزی در حال حاضر یکی از تورهای مسافرتی پر طرفدار برای ایرانیان است.

درباره مالزی

تور مالزی
  • این کشور در سال 1957 استقلال خود را از امپراتوری انگلیس اعلام کرد.
  • نژاد قومی مالزیایی تقریبا نیمی از جمعیت مالزی را حدود 31  میلیون نفر تشکیل می‌دهد. گروه‌های مهم دیگر شامل چینی‌ها، هندی‌ها و اقوام مختلف بومی هستند.
  • این کشور دارای یک سیستم سلطنت چرخش منحصر به فرد است، که در آن 9 حاکم قومی ایالت مالایی برای دوره‌های 5 ساله به عنوان پادشاه انتخاب می‌شوند.
  • این کشور از دو قسمت اصلی به نام های شبه جزیره مالزی و بورنئو مالزی تشکیل شده است. آنها توسط دریای چین جنوبی از هم جدا می‌شوند.
  • غار ساراواک Sarawak بزرگترین غار شناخته شده جهان است. در پارک ملی گونگ مالو Gunung Mulu در جزیره بورنئو واقع شده است.
  • برج های پتروناس در کوالالامپور بلندترین ساختمانهای جهان تا سال 2004 بودند. 451.9 متر (1.483 فوت) با 88 طبقه، این سازه‌ها به عنوان بلندترین ساختمانهای دوقلوی جهان باقیمانده اند.
  • جیمی چوJimmy Choo، طراح کفش، در پنانگ  متولد شد. ملکه الیزابت دوم در سال 2003 به وی سفارش امپراتوری انگلیس را اعطا کرد.
  • گرانقیمت‌ترین گنج کشف نشده جهان در یک کشتی غرق شده در جایی در کف دریا در تنگه مالاکا مالزی مستقر است. کشتی پرتغالی Flora de la mar (گل دریا) در حال بازگشت به خانه بود که در آب‌های تنگه مالاکا غرق شد. در آن زمان این کشتی بزرگترین گنجی بود که توسط نیروی دریایی پرتغالی دسامبر 1511جمع ‌آوری شده بود. دزدان دریایی امروزی در تنگه مالاکا وجود دارند.
  • واحد پول ملی، رینگیتringgit است که یک اصطلاح ثبت شده به معنی "جنجال" در زبان مالایی است و به حاشیه های سرخدار دلارهای نقره اسپانیایی شبیه است که در قرنهای شانزدهم و هفدهم بطور گسترده استفاده می شد.
  • واحد پول ملی، رینگیتringgit است که یک اصطلاح ثبت شده به معنی "جنجال" در زبان مالایی است و به حاشیه های سرخدار دلارهای نقره اسپانیایی شبیه است که در قرنهای شانزدهم و هفدهم بطور گسترده استفاده می شد.

تور مالزی , تور کوالالامپور

تور مالزی

تور مالزی و شهر کوالالامپور با مکانهای تفریحی روزانه و شبانه و جذاب ترین مناظر داخل و اطراف شهر، بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد. کوالالامپور پایتخت خیره کننده این کشور است. این شهر که با فرهنگ رنگارنگ و ذخایر طبیعی غنی آن تعریف شده است، همچنین بزرگترین شهر است. کوالالامپور با قرار گرفتن در مسیر رشد و رسیدگی به شهر در سال 1972، اکنون یک شهر مرفه و مسکن حدود دو میلیون نفر است.
کوالالامپور با آب و هوای استوایی مشخص می شود که در طول سال آب و هوای گرم و آفتابی است. با این حال، شبها دلپذیر است زیرا درجه حرارت چند درجه کاهش می‌یابد. این شهر بویژه از آوریل تا سپتامبر بارندگی‌های فراوانی را تجربه می‌کند. کوالالامپور در اواخر دهه 1990 شاهد دو جنگ جهانی و کاهش اقتصادی در پایتخت سیاسی و تجاری این کشور بود. همچنین، این تنها شهر جهان است که یک منطقه جنگلی میلیونی ساله در هسته اصلی آن وجود دارد. حتما در تور مالزی به رستوران‌ها و هتل‌های لوکس کوآلالامپور بروید.

تور مالزی , تور پنانگ

تور مالزی

پنانگ، که به عنوان مروارید شرقی نیز شناخته می‌شود، یکی از توریستی ترین مکان‌های مالزی است. این جزیره (285 متر مربع) در ضلع شمال غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است. تعداد زیادی فعالیت و دیدنی در این جزیره وجود دارد. حدود 700000 نفر در جزیره پنانگ سکونت دارند که از این تعداد 59٪ چینی، 32٪ مالایی و 7٪ هندی هستند (2٪ از آنها نژادهای دیگر). ایالت پنانگ 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد (از این تعداد 43٪ مالایی و 41٪ چینی هستند). پنانگ تاریخچه ای حیرت انگیز دارد. تنوع ساکنان به وضوح این موضوع را نشان می دهد. پنانگ به ویژه بهترین مکان برای لذت بردن از غذاهای محلی فوق العاده شناخته شده است. به عنوان پایتخت غذایی مالزی دیده می شود. هتل ها و استراحتگاه های زیادی در این جزیره وجود دارد، بیشتر آنها در داخل شهر و اطراف شهر جرج تاون و در اطراف شهرهای باتو فرنجی و تانجونگ بونگا واقع شده اند. جرج تاون پایتخت پر جنب و جوش پنانگ است. این جزیره مکان مناسبی برای تعطیلات در ساحل است.

بیشتر هتل‌ها در ضلع شمالی جزیره یافت می شوند. این قسمت توسعه یافته تر است. جنوب و جنوب غربی هنوز بسیاری از روستاهای کوچک معتبر را در خود جای داده اند. هتل های زیادی را می توان در جورج تاون و اطراف آن یافت. اگر فقط قصد دارید چند روز در جزیره پنانگ بمانید، اقامت در هتلی در شهر جرج تاون مفید خواهد بود.

تور مالزی , تور لنکاوی

تور مالزی

لنکاوی تنها یک جزیره‌ نیست. این جزیره از 99 جزیره در دریای آندامان در مالزی و خارج از ساحل غربی سرزمین اصلی این کشور است. در واقع پنج جزیره کوچک دیگر وجود دارد که در زیر آب مانده‌اند و بعضی مواقع در طول جزر و مد کم مشاهده می شود. و بیشتر این جزایر که لنکاوی را تشکیل می دهند واقعاً مسکونی نیستند. جزیره اصلی که به پائولو لنکاوی مشهور است از همه بزرگتر است و کل دسته لنکاوی به این نام معروف شده است. بیشتر ساکنان در این جزیره اصلی زندگی می کنند.
نماد اصلی لنکاوی یک عقاب قهوه ای مایل به قرمز است. چرا؟ زیرا کلمه لنکاوی از دو کلمه محلی گرفته شده است. "لنگ" که از کلمه "هلانگ" به معنی عقاب آمده است و کلمه "کاوی" به معنای "قهوه ای مایل به قرمز" است. شما می توانید تعداد زیادی عقاب قهوه ای مایل به قرمز در این جزیره مشاهده کنید، به خصوص اگر از طریق جنگل ها و صخره های سنگ آهک سفر دریایی کنید، جایی که حتی می‌توانید عقاب هایی را که در هنگام ریختن ماهی های مرده کوچک درون آب قرار دارند، ببینید. یک ساختمان باشکوه از عقاب قهوه ای مایل به قرمز وجود دارد که در میدان عقاب در شهر کواه روبروی آبها ایستاده است و نمادی از ارتباط عمیق لنکاوی با پرندگان است.

تور مالزی

پولاو به زبان مالایی (زبان مالزی) به معنی جزیره است. بنابراین متوجه خواهید شد که همه جزایر مالزی با این کلمه Pulau پیشوند شده اند. در حالی که جزایر اصلی دیگری وجود دارند که برای توریست ها تعیین شده اند ، تنها یک جزیره دیگر در نزدیکی آن به نام پولو توبا وجود دارد که ساکنان محلی ساکن هستند.

جمعیت جزیره اصلی لنکاوی حدود 75000 نفر و کل جمعیت نزدیک به 110،000 نفر است. اکثریت (حدود 70٪) مالزی هستند. همچنین درصد کمی از جمعیت چینی ، هندی و تایلندی در این جزیره وجود دارد. اگرچه جمعیت ساکن خود لنکاوی اندک است، اما سالانه حدود 3 میلیون گردشگر از این جزیره بازدید می کنند.

همین اکنون تور مالزی را خریداری و رزرو کنید.

تور مالزی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info